Alla inlägg under augusti 2008

Av Sandra - 29 augusti 2008 12:07

Synd bara att de är så många fler veckor innan jag tar studenten.Tänk vad fort tiden går, de känndes som om de var igår jag börja 6års. Men iaf i helgen ska vi med husvagnen till Nicklas mammas och pappas stuga =) De blir nog trevligt hoppas jag =P


Och på tal om nå helt annat så har Ixi börja lösa jätte mycke hår och då menar jag JÄTTE, de lossnar typ tussar hela tiden. Så jag vet inte om de är valppälsen som rammlar av eller om hon har vitaminbrist eller om hon är sjuk =/ men hon verkar då inte lida av de så vi får hoppas på de bästa.


Nä om man skulle börjar packa lite och he in de i husvagen så vi kommer iväg fortare sen när Nicklas kommer hem. Jo just de jag ska få glasögon så dom ska jag fara och hämta sen också.


Ha de bra

Tjingpling ;P

Av Sandra - 18 augusti 2008 17:41

En vecka kvar till skolan och jag längtar absolute inte! Ringde och prata med Emelie tidigare idag de var ett tag sen så jag tyckte de var på tiden =P Och jag föresloga att vi skulle supa i helgen eftersom de är sista helgen på sommarlovet men nä hon skulle ju sälvklart på släktträff =( Så jag får nog supa med mig själv =/ Men men så är livet. De är ganska skönt att de regnar ändå för då har man en anledning till att sitta inne =P Och då slipper jag ju gå och promenera med mamma också hehe.. De regnar ju då inte lite heller, hela vägen är nog snart en vattenpöl om de fortsätter såhär. Men jag hoppas de är bra väder i morgon för då är Nicklas ledig så då kanske vi kan fara och bada =) Har inte bada nå på hela sommaren så jag borde göra de i veckan. Och Nicklas jobbar i helgen så jag måste vara ensam hela helgen typ och jag gissar att de kommer hända nånting kul i helgen för de gör de alltid när han jobbar men när han är ledig då är de helt jävla dött på byn men jag börjar bli van faktiskt.


Nä nu ska jag nog krypa ner i soffan och hoppas att de är nånting bra på tv så kvällen går lite fortare

Tjingpling!


Nu sitter jag här igen och jag gillar fortfarande inte den här dagen. SUCK...

Jag har sett tv ett tag sen kom mamma, stig och oliwer förbi och vi for och åkte i Stigs nya bil sen släppte dom av mig hemma. Och nu har jag bara allmänt tråkigt och tycker att nån kan komma förbi mig. Fast ingen vågar väl sig ut i de här vädret!


Min Mamma fråga tidigare idag om jag skulle flytta hem nu när skolan börjar om, Jag behövde inye ens fundera utan sa nej på engång. Aldrig att jag flyttar hem igen nu när jag fått känna hur underbart de är att inte bo hemma. Visst skulle de ju vara skönt att slippa laga mat och städa varje dag men de gör jag så gärna bara de att få somna och vakna med Nicklas vid sin sida varje dag gör de värt de.


Nä om man skulle gå ut och röka och hoppas på de bästa

hejsvejs

Av Sandra - 13 augusti 2008 19:35

Sitter här och titta på regnet och väntar på att mamma ska sluta så man får fara och övningsköra =) Och de är bara 12 dagar kvar så börjar skolan usch jag längtar verkligen inte, men som utr är så har man bara ett år kvar mende kommer nog bli de jobbigaste året någonsin.


Nä nu har jag inte så mycke mer att skriva


tjingpling ;P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards