Alla inlägg under november 2008

Av Sandra - 28 november 2008 18:46

Ja idag sluta jag 13:00 och jag och Nicklas for på engång till Heddas Bazar och jag köpte ljus och fika, de var roligt att se hennes skola faktiskt =)


Vi skulle ju bjuda pappa och Gretel på middag idag men de blev inte, så vi bjöd Jim och Johanna istället men dom kunde inte heller, så nu har vi gode mycke mat i kylen men då slipper vi laga mat i morrn.

Och i morrn drar vi då till Luleå, jag har 1000 kr att handa julklappar för men de känns som att de inte kommer räcka =/ Jag ska sätta mig ner senare ikväll och skriva ungefär vad jag ska handla, har ändå inte så många att köpa till. Ja men nu ska jag och Nicklas se Mamma mia the movie, hoppas den är bra =)


Hejsvejs ;>

Av Sandra - 27 november 2008 21:39

Jag älskar beyoncés nya låt men jag vet inte riktigt varför egentligen men så är de iaf.


Middagen var god iaf sen kom Ida och Hedda förbi =) Sen har vi varit på byn en sväng eftersom affärerna hade öppet till åtta, men jag hitta som vanligt ingenting =/


I helgen kommer de vara fullt ös typ, i morgon har jag skola från 8:10 till 13:00 egentligen går jag till 15:00 men jag flirta lite med Kerstin så jag skulle få gå ett. Direkt efter skolan ska jag på Heddas skola för dom har Bazar (hur de nu stavas) sen ska vi kanske bjuda pappa och Gretel på middag om dom ska till kronogård annars ska vi åka till Piteå och hjälpa Sara och Henrik att flytta. Lördag ska vi till Luleå sen är vi bjudna på middag på kvällen. Söndag har jag skola från 11:00 till 15:00 och sen ska vi julpynta klart.

Så jag har inte mycke tid över men de kan ju vara kul att ha nånting att göra nån helg istället för att sitta hemma och se tv.


Nä nu ska jag pyssla om Nicklas lite han håller tydligen på att dö, för han är så förkyld (Fast han är inte så förkyld egentligen =p ) men men..


Hejsvejs ;>  



Av Sandra - 27 november 2008 16:15

Äntligen har man lite pengar i fickan igen =) Känns gode skönt, så på Lördag blir de att fara till Luleå och köpa julklappar =D

Nä nu ska jag gå och äta för Nicklas har faktiskt lagat mat =O jajemen men jag har fått hjälpa han lite ;p

Skriver kanske mer sen


Hejsvejs ;>


Av Sandra - 23 november 2008 21:42

Ja tyvärr är de Söndag än och jag har sett klart tv nu men inte Nicklas han ser Wallander och jag tycker inte de är bra så jag satte mig här istället.

Har laddat upp lite vinter bilder på pixbox. (SandraRova.pixbox.se) 

Och när jag gick ut nyss var de värsta ovädret, usch! 

Åh jag vet inte vad jag ska göra!!

Och jag kommer ju inte somna i förstataget sen för vi sov till halv ett idag.

Ja men jag ska väl spela nånting och sen försöka sova.


Hejsvejs ;>

Av Sandra - 23 november 2008 19:15

Helgen har varit allmänt tråkig som vanligt. Vi har städat och nu ikväll har vi julpynta lite =/ Jag hade ingensomhelst lust att julpynta redan men Nicke har tjatat hela helgen så jag gick me på att vi kunde he upp ljusstakar, julstjärnor och gardiner. Så nu har vi gjort de och nu ska jag lägga mig i soffan och hoppas på att de är nå bra på tv.


Hejsvejs ;>

Av Sandra - 22 november 2008 13:53

Så länge har jag och Nicklas varit tillsammans,  de känns som en evighet faktiskt, de känns som att de alltid varit vi och jag hoppas att de alltid kommer vara så.


Idag har vi städat lite men vi har paus just nu och jag sitter här och väntar på att mamma ska komma hem från Piteå så hon kan komma hit med hundleksakerna som jag bad hon köpa för hundarna har hett sönder alla sina =/


Nä nu har jag pausat klart och ska gå och skura lite!


Hejsvejs ;>

Av Sandra - 18 november 2008 22:22

Jajemen jag har druckit vin idag, vi hade vin provning på skolan och i början var vi tvungen att spotta ut de men sen så fick vi smaka litegran och de var 1 av dom 5 vinerna som jag skulle kunna tänka mig att dricka, jag måste kolla vad de hette sen så kanske man köper de nångång =P


Har just köpt lite kläder och underkläder från ellos, de är farligt att handla på internet specielt när man kan avbetala de och bara behöver betala 50 kr månad. Men jag har inte köpt kläder på skit länge så de vara då bara saker som jag behöver och på rea såklart =P


Och tillsist vill jag bara säga att de finns en (eller egentligen två om jag ränkar med Nicklas) männsika som gör mig så himla glad och hon heter Johanna Stenvall. Idag har hon varit hundvakt åt oss <3 och jag var nyss och kolla på pixbox och då har sötungen gjort ett Sandra Rova album. ååhh jag bara älskar hon <3 I ur och skur!


Nu ska jag ta mig en godnatt rök och sen krypa ner i sängen

Hejsvejs ;>

Av Sandra - 14 november 2008 19:32

Jävlat ingenting! Nicklas är på jobbet och jag har som vanligt ingenting att göra och de är ingenting på tv heller bara jävla Idol som suger men jag måste väl se de i brist på annat eller så blir de att sitta här och spela sims, de lockar ju lite mer faktiskt.


Igår Skulle vi fara till Nystrand en snabbis och lämna en skotkärra hos Jim och Johanna och släpet hos Nicklas mamma och Pappa och vi gick ju själklart in och drack kaffe med Nicklas mamma men vi hade bestämt att vi skulle vara hemma til nio för då skulle vi se tv. men ja vi var då hos Nicklas mamma från 18:35 - 20:35 och då ringde Jim och undra om de var vi som hade lämnat skotkärran för dom visste inte att dom skulle få låna den så dom hade funderat lite när den bara stog där men iaf då blev de så att vi for till dom men vi skulle ju bara förbi en snabbis, 22:30 var vi hemma men de blir lätt så när man far förbi dom Jim och Nicklas pratar om bilar och sånt och då skyndar jag och Johanna oss därifrån och går oftast ut och röker och pratar om sånt som tjejer pratar om och hundarna lever jävel. Men de är då alltid lika trevligt <3  


I morgon har vi öppet hus på skolan fast vi ska ju var på hotellet och ha öppet där, men Nicklas jobbar så han kan ju inte komma vilket känns ganska tråkit men mamma skulle då komma iaf. Vi hat tillockmed fått speciela tröjor som vi ska ha i morgon, helt gratis av skolan =O våra är svarta med grön text de står HR på framsidan och Älvsbyns gymnasium på baksidan. Men min var lite stor, vi viste ju som inte hur storlekarna var alla är ju olika typ så jag chansa men skit samma bättre för stor än för liten =P


Nä nu ska jag spela lite sims eller se en film.

Hejsvejs ;> 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards