Alla inlägg under januari 2009

Av Sandra - 31 januari 2009 18:52

Denna dag har gått fort och jag har som vanligt inte fått nånting gjort och jag har inte ens tittat på läxhögen, ååhh. Men i morgon är de en ny dag och då kanske..

Jag har faktiskt tvättat våra nya sängkläder så jag ska väl renbädda innan körslaget.

Kom på att de snart är alla <3ansdag, måste komma på nå bra att köpa till NickePicke.


Den 22 Mars har jag och Nicklas varit tillsammans i tre år

och förlovade i ett år <3


Amber <3  


Ixi <3

Av Sandra - 30 januari 2009 22:47

Ja de har inte blivit mycket bloggande i veckan och de ville min kära vän påpeka så de är väl bäst jag skriver en rad eller två nu då =P


Förra helgen var jag och köpte mig en balklänning, är väldigt nöjd över den så nu slipper jag tänka på de iaf.


Klockan är 22:50 och jag är väldigt trött och vill gå och sova men de är ju Fredag så jag vet inte om man får lägga sig så tidigt då. men om de inte händer nånting dom närmsta minuterna så blir de nog sängen.

Bara en vecka kvar av praktiken nu och jag tror den kommer bli den längsta av alla, suck. Och som vanligt så väntar jag med mina läxor in till de sista och jag hatar mig själv för de. Jag har ca 5 läxor att göra och om jag hade börja första praktik veckan så hade jag kunna göra en läxa i veckan typ men nej nej de är väl inge kul vi gör de lite spännande och göra alla på en vecka istället.. Jävla jag!


Hejsvejs;>

Av Sandra - 24 januari 2009 10:22

Har varit vaken i ca 45 min, Amber kom och slicka mig i ansiktet så jag vakna. Jag försökte få liv i Nicklas men de gick inge vidare. Idag ska vi åka till Piteå och köpa lite grejer som vi behöver. Sen blir de en lugn kväll med lite guitar hero 3 och körslaget. Jag har hunnit starta en tvättmaskin så jag ska gå och kolla om den är klar sen ska jag gå och se om de går och få liv i Nicklas.


Jag vill åka till Kiruna och hälsa på alla mina släktingar, jag komframtill att de är typ 2-3 år sen jag träffa nån släkting eller ja jag träffar ju min morbror då och då men de är kanske inte så mycket att hurra för. Jag saknar er...

Av Sandra - 17 januari 2009 19:43

Ska snart sätta mig i soffan och se körslaget men jag tänkte skriva lite först.

I veckan har jag suttit och kollat på balklänningar på nätet, har hittat en som jag vill ha men nästan 3000 spänn känns lite mycket för att ha den 1 gång =/ Mamma tyckte att jag skulle sy en själv nu när jag har en egen symaskin men jag vet inte. De är inte de att jag inte kan sy en för de kan jag men jag vte inte om orken finns där. Och jag är lite besviken på Nicklas för att han inte vill gå på balen, han gick inte ens på sin egen..

men vi får väl se, kanske ska gå på tygaffärn och se om de finns nå biligt fint tyg.


Idag har jag mest legat i soffan och sen bytte jag plats till sängen och sov i typ 2 timmar. Sen har jag plockat undan lite i köket och varit med mamma till kanis så hundarna fick springa lite och sen när jag kom hem bada jag dom så nu är dom rena och fina eller nja just nu är dom jävligt blöta men sen så.


Jag kan inte släppa de där med balklänning, jag ska nog sy en egen för då är de då ingen som har en likadan som min. Nicklas kusin kanske kan ge mig någar tips för hon har gått mode design (som jag ville gå men kom inte in) och jag har för mig att hon sydde Nicklas syrras balklänning och den var fin så. jaja nu ska jag springa vidare..


Hejsvejs ;>

Av Sandra - 16 januari 2009 17:41

jag skrev ju nyss och spara men då fanns inte de jag hade skrivit så jag skrev de igen, och nu finns de två likadana typ men när jag ska gå och redigera och ta bort en av dom då finns de bara en (arg)

Ni fattar nog inte vad jag menar men jag ville bara få de sagt så ni inte undrar varför de finns två likadana blogginlägg


Hejvejs ;>


Av Sandra - 16 januari 2009 17:33

En vecka avklarad, endas tre kvar, Suck...


Igår visa jag mamma och Ida min tatuering som jag ska göra. Ida sa "Herregud" =O och mamma sa "men gud så snygg" =D trodde de skulle vara tvärtom, men man slutar aldrig förvånas.


25/1 kl 13:00 är de ljusparty i Nystrands byagård hör av dig till mig om du vill komma.


Hejsvejs ;>

Av Sandra - 14 januari 2009 17:25

Sitter vid köksbordet och myser med lite gröntte och vitasnöbärljus, tänkte försöka göra lite skolarbeten med då ringde min brorsdotter just och ville komma å titta på lilla mjau och självklart får dom ju de =) Praktiken går sakta framåt men de går ganska bra önskar bara att de fanns mer att göra så dagarna gick lite fortare =/ Men men snart är de helg och då ska jag sova hela dagarna..


Hejsvejs ;>

Av Sandra - 12 januari 2009 16:46

Den har gått ganska fort och har inte varit så jobbig, men jag har svinit ont i fötterna tror jag har fått blåsor =/ är inte så van att gå i träskor hela dagarna så i morgon tror jag att jag tar mina foppisar, dom är då hundragånger skönare att gå i och jag såg att typ alla på fluxen hade sånna.. Jag har orkat he igång tvättmaskinen iaf men mycke mer än så blir de nog inte idag.

Ska göra lite mat nu och sen lägga mig i soffan och mysa med hundarna.


Datarummet före..                                    

Datarummet efter..


Ska ta bilder på hur de ser ut nu när vi har mublerat men jag väntar på mitt nya överkast som jag har beställt för de som är på sängen nu är inte så fint ;P


Hejsvejs;>

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards