Alla inlägg under december 2008

Av Sandra - 31 december 2008 21:36

De smäller för fulla muggar och vi ska gå och promenera med hundarna får se hur de går. Dom verkar då inte rädda iaf. Nicklas mamma och pappa har just farit och maten var jätte god =) Ja de här är väl de sista man skriver för i år, hoppas 2009 blir ett bra år, jag vet iaf en sak som är bra redan nu och de är att jag tar studenten =D


Nä nu ska vi gå ut på promis, vi tänkte fara förbi Hanna men jag vet inte om de blir av är ganska skönt att bara vara vi!


Gott Nytt År ;> Hejsvejs;>

Av Sandra - 31 december 2008 17:19

Jag har väl egentligen inte tid att sitta här, är i fullgång med att laga mat. Nicklas mamma och pappa ska komma hit och äta. Haha och Nicklas står ute i stormen och grillar, lite synd om han faktiskt.


Nä nu ska jag platta håret och sminka mig lite, Gott Nytt år på er alla <3


Hejsvejs ;>

Av Sandra - 31 december 2008 11:35

Sista dagen på de här året och den kunde väl ha börjat bättre. Jag vakna typ 10:30 låg och myste i sängen och Pang, Fritz her ner en kruka i golvet, tur de bara var en plast blomma i annars hade jag blivit förbannad om jag hade varit tvungen och dammsuga jord =/ Sen her jag mig äntligen upp och ser att alla träd håller på att blåsa bort, kul men hundarna måste ut iaf. på med kläderna och ut och jag höll på att tippaomkull av alla blåst. Hoppas blåsten minskar tills ikväll för vi ska nämligen grilla. Ja vi får väl se hur denna dag slutar.


Igår städa vi hela huset =D Dammsugarn funka väldigt bra =) Ska bara plocka undan från köksbordet och bänken i hallen så ser de finfint ut.


Hejsvejs ;>  

Av Sandra - 30 december 2008 12:51

Jag har haft en liten paus i mitt  bloggande bara föra att de heltenkelt inte har hänt så mycket. Igår var jag och Nicklas till Piteå jag fynda mig ett par jeans och en kofta, sen handla vi lite små saker. Idag Börja Nicklas inte förns tolv men han for ändå lite tidigare för att hinna köpa en dammsugare. Vi har ju en som funkar bra men batteriet räcker bara till halva huset och de är lite irriterande.


En sånhär har vi fast orange. 


Och den här har Nicklas köpt idag. 


Jag längtar tills han kommer hem så jag får städa, de är mycke roligare och städa om man har nånting nytt att använda =P


Hejsvejs ;>

Av Sandra - 26 december 2008 15:40

Åren går så fort tycker jag, inse i mars har jag och Nicklas varit tillsammans i 3 år de är länge de.. Och fler kommer de bli <3


Ja jag fick lite blandade julklappar allt från tvål till salladskål ungefär ;P

Av Nicklas fick jag en tatuering =D Så i Februari ska jag göra min första tatuering, jag tror jag vet vad jag ska göra men jag hinner nog ändra mig hundragånger innan dess ;P Och ni får inte veta vad de blir förns jag har gjort den. De får bli min lilla hemlighet ;>


Har just varit på promenad med hundarna och de är så skönt ute. tur de för jag ska snart gå till mamma och gå ut med Oliwer och sen gå hem igen och sen ska jag gå med våra hundar igen. Jag har börjat mitt nya liv med mycke motion, får se hur länge de håller =P


Nä nu ska jag kanske städa lite eller nå..

Hejsvejs ;>

Av Sandra - 24 december 2008 11:48

Av Sandra - 23 december 2008 22:43

Julafton är bara runt hörnet och jag måste säga att julstämningen är nere på typ 2 på en 10 gradig skala men vi får hoppas känslan ökar i morgon.

Jag har två julklappar kvar att slå in sen är allt klart. Imorgon ska vi till mamma på lunch och se kalle anka och sen blir de Nystrand hos svärmor och svärfar.


Tänkte visa lite bilder från i helgen och sen ska jag pysa vidare..


Detta blev kvällens kläder efter många byten ;P  

Födelsedags barnet har ingen aning om vars vi ska 

Vi hamna i Nystrands byagård 


Lite folk  

Världens längsta sugrör kanske ;)  


Johan 

Min älskade Johanna <3  

Johan och Johanna stod för underhållningen 

De är inte lätt att fylla 20  

Welin och Pär  


Hejsvejs ;>

Av Sandra - 21 december 2008 18:01

Ja gårdagens fest börja bra men sluta väl inte lika bra men de är ju som vanligt i denna by. jag hade då kul iaf =)

Idag har vi inte gjort mycke, bara hämtat bilen i Nystrand och varit förbi mamma men hon var inte hemma så vi ska väl dit på ett tag igen.

Bilder från igår kommer nån annan dag orkar inte i dag. Jag har svin ont i min vänster arm typ träningsverk fast värre, undra vad jag gjorde igår egentligen =/

Jaja nu ska jag spela nånting och bara ta de lungt, kanske äta också.


Hejsvejs ;>

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards