Alla inlägg under september 2008

Av Sandra - 30 september 2008 18:50

Tiden bara rusar iväg nuförtiden fast de är ju ganska bra egentligen =P

Jag har egentligen ingenting att skriva men sammtidigt så har jag ju ingenting att göra heller för jag väntar på att Nicklas ska se klart ett program på tv så vi kan fara till Nystrand och dricka kaffe hos svärmor. Och kanske titta förbi hos Johanna om hon nu är hemma men de lär vi ju se..

Amber är ganska söt hon ligger och sover på dataskrivbordet där man ska ha en skrivare fast nu har ju inte Nicklas en skrivare men de har jag men iaf hon ligger då där och använder min fot som kudde ;> De är gulligt..

Jag har lagt upp lite bilder på henne på min pixbox http://SandraRova.pixbox.se 


Ja men nu ska jag gå och se om inte Nicklas är klar snart så vi kan fara

Hejsvejs ;>

Av Sandra - 22 september 2008 15:49

Djur =D I Torsdags kom Nicklas hem med våran nya bäbis. En söt lite Rottweiler tjej (Amber) på 8 veckor. Så nu har vi 2 hundar 2 katter och Akvariefiskar. Bilder på Amber kommer på pixbox så fort min egna dator börjar funka vilket lär dröja men så kan de va. Just nu busar Ixi och Amber för fullt så snart är de pisspaus igen Jag börjar redan va less på att torka piss med de är nånting som hör till och de är bara at göra de..


Vi håller även på att tapetsera om så vi har fullt upp hela tiden men de blir fint =) Nä nu måste jag ut med busungarna och sen ringa mamma så vi kan fara till mina brorsbarn så dom får leka lite med Amber


Hejsvejs ;>

Av Sandra - 4 september 2008 15:19

Veckan har gått fort tycker jag men de kan ju bero på att jag inte har varit i skolan förns idag ;p (har varit förkyld) men i morrn börjar jag 10:25 och slutar typ 13:00 eller nå. Och Nicklas jobbar eftermiddag i morrn de är drygt för då sitter jag bara hemma och glor på tv, Jag längtar tills jag får mitt förbannade körkort, jag önskar att man bara kunde få de hem skickat i brevlådan när man fyller 18 för jag orkar inte sitta på den där förbannade körskolan och jag har då inte tid heller när man har ett stort hus som inte städar sig själv. Men snart ska ni få se att jag tar mig tid och kommer med körkortet i handen och ler..


Jag ska och köpa skivor när Nicklas kommer hem så jag kan bränna lite musik, de är mycke roligare att städa om man har nå bra musik att lyssna på =P


Nu ska jag ut med Ixi och sen ska jag ta damsugaren i högsta hugg

Hejsvejs ;P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards