Alla inlägg under oktober 2008

Av Sandra - 30 oktober 2008 21:51

Snart var detta lov över också att de ska måsta gå så fort =/ Idag har jag inte gjort mycke vi var på byn en snabbis när Nicklas kom hem så jag fick handla klart grejerna till de jag ska vara på lördag =) sen for vi med husvagnen till Nystrand för den ska stå där i vinter. Sen for vi till sporthallen och kolla när Johanna spela handboll och nu ska jag gå och laga mat till Nicklas matlåda..

Hejsvejs ;>

Av Sandra - 29 oktober 2008 19:54

Idag bestämde jag och Johanna att vi ska ha halloween fest i helgen hemma hos oss =) De ska bli kul men jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till =/


Vi har äntligen hittat en hundgård =) så på söndag kommer den hem till våran dörr =) De är service de men då fick vi ju betala för de också men då slipper vi åka till Luleå bara för att hämta den.

Nä nu ska jag städa vidare

ha de bra

Hejsvejs ;>

Av Sandra - 27 oktober 2008 18:43

Idag blev man miljonär eller så inte men lite pengar blev de på kontot iaf ;P Så vi har varit och handla hela vackans mat idag så man slipper åka till affärn varje dag. Och nu håller jag på att baka en kaka som strax är klar, mums =) och sen ska vi se wall-e =) hoppas den är bättre än filmen vi såg igår (nysate batman). Nu ska jag kila vidare

Hejsvejs ;>

Av Sandra - 26 oktober 2008 23:40

Dagen har varit jävligt lång, kan ha nå att göra med att vi har ställt om klockan =P Och vi har äntligen trådlöst internet så jag kan se tv och sitta vid datorn på samma gång =) Just nu ser jag csi och sen är de criminal minds men jag vet inte om jag orkar vara vaken så länge för min skalle håller på sprängas och Nicklas me, så de är synd om oss =(


Igår var vi då på middag hos Johanna och Jim och de var jävligt trevligt och maten var super god så ett stort plus till Johanna =) Och Jim hade blanda god saft ;P


Imorgon får jag äntligen pengar så då ska jag och handla för de ekar i kylskåpet.

Nu ska jag gå och sova

god natt ;>

Av Sandra - 24 oktober 2008 21:42

Jag har just sjunkit ner i en fotölj i allrummet och slagit på gammal musik, För jag har ingen ny musik på skoldatorn. Men de är ganska kul att lyssna på gammla låtar och tänka på gammla minnen =P

Nicklas ringde nyss och sa att han är på väg hem så då blev jag glad =D

De är gode tråkit att sitta helt själv på en Fredagkväll och titta på Idol som förövrigt suger i år Jag tycker alla är skit dåliga eller inte skit dåliga dom kan ju sjunga men inte så mycker mer än de.

Och igår besluta vi att vi ska vara här på julafton, jag är lite emot de men Nicklas och hans mamma tycker att vi ska de så jag får väl lyssna på dom. Nicklas mamma skulle då laga typ all mat iaf =) Så jag fråga mamma idag om hon ville vara här då och då svara hon men jag vill ju vara med mina barn..

Eh jaja vadfan är jag då? Vad jag då vet så är jag din dotter men man börjar ju fundera. Men skitsamma jag orkar inte bry mig om hennne hon vill bara att jag ska få massa skuldkänslor och fara och sitta hemma hos henne hela julafton och de har jag ingen lust med. Hon har nog inte riktigt klippt navelsträngen än =/


I morgon är vi bjudna på middag hos Johanna och Jim, De blir väldigt trevligt <3 Och idag har Nicklas sålt sina högtalare så han har varit och köpt en bärbar dator som han kommer hem med snart, så då har vi en var.

Ixi och Amber ligger och bråkar i soffan om ett ben fast dom har varsit dom är lite knasiga ibland.

Nu kom Nicklas hem så jag ska gå och pussa på han

hejsvejs ;>

Av Sandra - 12 oktober 2008 23:30

Den här helgen har varit väldigt tråkig, men vi har fått mycket gjort här hemma. Vi har städat och jag har bakat, För Nicklas fyller ju faktiskt år på Onsdag. 23 år fast enligt han själv så fyller han bara 21 men ja. Och idag har vi varit men hundarna på Kanis och Nicklas körde bil upp en bit på berget och ropa på Ixi och hon sprang till han och sen ropa ja på hon och hon kom i full fart ner för berget igen. Vi trodde att hon skulle bli trött av de men inte de. Sen så har vi börjat träna Amber att vara i koppel de går ganska bra faktiskt, så vi gick på en promenad visst hon strejka några gånger men jag tyckte ho var jätte duktig iaf.


Och i morgon är de skola fast jag ska inte dit för jag har feber, Så i helgen skulle jag ju ha legat och vila men hur kul är de egentligen?


Nu ska jag gå och se tv och sen sova 

Hejsvejs ;> 

Av Sandra - 6 oktober 2008 09:52

Sitter på skolan och försöker göra ett arbete om Ryssland vs Georgien konflikten, DE SUGER!! Jag hatar samhälls om nån nu undrar. Åh jag vill bara hem och sova igen, somna inte förns typ efter ett i natt för Nicklas och Kim satt och såg film och Nicklas skulle ju tvunget ha surround ljudet på och dom såg nån film pang pang film så de levde ju om ganska mycket, men skit samma jag tog mig då upp i morse.


Min lärare försökte just förklara för mig vad arbetet hadlar om, Så nu fattar jag lite mer men inte mycket. Men men nu ska jag försöka klottra ner några svar..

Hejsvejs ;>

Av Sandra - 4 oktober 2008 14:37

De känns inte så kul att titta ut genom fönstret just nu, Snö är de inte lite väl tidigt för de!? Men den stannar ju då inte iaf så de är ju bra =) Och jag håller på att städa men de suger så då sitter jag här ett tag istället =P

Amber sover äntligen och Ixi har faktiskt sovit lite också men hon sover inte lika länge som Amber tyvärr. Sen ska jag till mamma och äta, skönt att slippa laga mat själv, Fast när jag är själv så brukar jag inte orka laga mat utan de brukar bli en macka eller två. Nicklas kommer inte hem förns halv elva i kväll och de suger men i morgon kommer han hem tidigare halv sju tror jag de var så de är ju skönt, hinner man göra lite här hemma också.


 Nä nu ska jag ut med hundarna och sen fortsätta städa lite tills mamma kommer och hämtar mig..

Hejsvejs ;>

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards