Alla inlägg under februari 2009

Av Sandra - 28 februari 2009 21:15

Låten som star pilots sjöng är lik den här:

Cabin crew - Star to fall

http://www.youtube.com/watch?v=hr3OMGXtKj4

Av Sandra - 28 februari 2009 20:25

Jag älskar att kritisera folk som är me i tv, tex melodifestivalen. Jag gissar att en psykolog skulle säga att jag är avundsjuk och visst de kanske jag är till viss del (pengadelen).


Kritik:

Låt 1: Agnes 

Beyonce eller carola kunde du inte bestämma vem du skulle härma? Kläderna och håret beyonce och fläkten i håret carola. Och på slutet konfetti, man kan bara vinna idol en gång!


Låt 2: Star pilots

Kaptenen var bra ögongodis men helt ärligt så hängde jag inte riktigt me på vilka som var med i gruppen, dansare + sångare i samma kläder, Nä.

Och låten lät väldigt lik en annan låt, hitta på något eget tack.


Låt 3: Gammla tanten

Detta är en schlager festival inte en ballad festival.

Du är älskad där du går, hur kommer man på de ens?


Låt 4: Anna och Norskan

Hade förväntat mig lite fart och fläkt på scenen men dom gick ju mest bara om kring.


Låt 5: Thorleifs

Jag är uppväxt med dansband och jag måste säga att de svänger på ganska bra, men blanda svenska och engelska? Nja.


Låt 6: Sarah

Klänningen var inte fin och höjas upp mot taket + fläkt carola igen?

Låten gick väl an.


låt 7: Next three

Kul med unga killar som är med.

Tjej dansarna var mulliga, Äntligen!

Kul med rap men funkar de i eurovision?

Svenska och spanska, nä


Låt 8: Malena

Jag tål inte opera, hade nog varit bättre utan den.


Nu har alla låtar varit mina favoriter är Next three och Thorleifs tror jag.


Nu ska jag kila vidare

Hejsvejs ;>


Av Sandra - 28 februari 2009 18:25

Jaha vad har jag gjort idag då? Typ inget, spelat, sett tv och städat.

Vad händer nu? Ingenting!!


Hejsvejs

Av Sandra - 27 februari 2009 21:56

Fritz ute


Blå och vitprickig t-shirt heltklart en favorit. Vit och orange bikini hoppas bara att de blir bra väder i sommar. Grå lång och bred t-shirt, såg ut som ett tält när man höll upp den men jag har inte hunnit prova än så vi får väl se om man drunknar i den. Gula gladiator skor, JAG ÄLSKAR DOM!! Limegul bred t-shirt trodde den skulle vara mer gul men ja, blir kanske fin till sommarn när man är lite brun. Och i bakgrunden är vårat nya påslakan, love it <3


Våra söta flickor <3

  


Efter en massa onyttigheter blev de vindruvor

Av Sandra - 27 februari 2009 21:38

Var de på leet´s dance ikväll därför sitter jag nu på youtube och lyssnar på lite härlig rock bla Metallica - one, skit bra låt och jävligt rolig att spela på gh3 =) Ja vad har hänt idag då? Jag har spelat heroes 3 allt för länge ca 6 timmar så därför har jag inte hunnit så mycke mer än de. eller jo jag har tvättat mina nya kläder, yes jag fick paketet idag =) Har tagit en bild på dom men har inte hunnit lägga upp dom än ska göra de efter jag skrivit klart, så de kommer inom kort.


Hejsvejs ;>

Av Sandra - 27 februari 2009 10:56

Jag hatar den här helgen, Nicklas jobbar, mamma har farit till Pajala och jag måste vara helt själv. Fast de kan vara skönt ibland (men inte en hel helg).

Nu blir de nog ute mat av något slag, mums =)

Åh jag hoppas mitt paket från ellos kommer idag, beställde lite nya sommarkläder och ett par skor =P Om dom kommer idag så tar jag kort och läggerupp dem.


Hejsvejs ;>

Av Sandra - 26 februari 2009 16:48

så städar vi. Idag har vi sovit länge, skönt =) sen for vi och handla litegrann men som vanligt så kosta de massor =/

Jo vi har börjat ha Kiara och Fritz ute så jag köpte nya halsband med reflex åt dom, så dom syns om dom är på vägen, fast dom är mest bara på baksidan men man vet ju aldrig.

nu ska jag fortsätta städa och sen ska jag göra köttfärsbiffar till middag.


Hejsvejs ;>

Av Sandra - 25 februari 2009 21:21

Ligger i soffan och väntar på att Nicklas ska komma hem så vi kan fara med hundarna till Kanis så dom får springa lite, då sover dom gott inatt.

Blir ingen skola i morgon heller, snorar och hostar fortfarande fast de är ju bättre nu men inte bra. På fredag måste jag till skolan för då är de prov och de vill jag inte missa, har fått ig tre gånger på de (hur sämst är inte jag?), hm måste läsa i samhällsboken sen innan jag lägger mig. Bättre att plugga två kvällar iställeför en =P


Nä nu ska jag ringa min älskling och se om han är på väg =)

Hejsvejs ;>

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards